czwartek, 9 lutego 2017

Pare słów, pare chwil..

 ..be yourself... no matter what they say




Prowadzenie bloga to nie tylko zdjęcia stylizacji i selfie, trzeba też umieć coś od siebie dać,przekaz jest ważny. Jeśli masz coś do powiedzenia ludzie chętnie Cię wysłuchają, wystarczy się trochę otworzyć.. żeby w Twoim przekazie szły wartości, których w ludziach tak bardzo brak w tych czasach. 


Ludzie często mówią że jeśli człowiek jest złym człowiekiem to takim już pozostanie, według mnie? to nie prawda. Szkoła życia to coś pięknego, trzeba upaść i stracić coś ważnego by to docenić, mi się to zdarzyło? Jak każdemu z nas. Każdy człowiek jest inny ale z biegiem czasu dąży do celu,do tego co jest dla niego ważne w życiu, i każdy tak ma. Tylko niestety nikt nie docenia najważniejszego co ma za darmo, a to może tak ulotnie zniknąć jeśli o to nie zadba, mianowicie chodzi o najbanalniejsze rzeczy,.. możesz się śmiać ale to co daje mi wiarę jest zawarte w drobiazgach,które dają szczęście. Cieszę się moim zdrowiem, choć nie jest doskonałe - doceniam je,... cieszę się bo mam rodzinę, choć tak mało czasu sobie poświęcamy,gdyby mi ich zabrało, strata jest nie do opisania i ból,.. cieszę się z miłości, że prowadzi mnie przez życie i to ona dodaje piękno każdemu dniu, bo człowiek wie że żyje dla kogoś, że ten ktoś trzyma za rękę w największy sztorm i nie odpuszcza przez to że się nie udaje. Nadzieja, która napełnia każdy dzień i prowadzi do tego że potrafisz wierzyć w to że nie ma rzeczy niemożliwych i ciężką pracą jesteś w stanie osiągnąć swój cel. Dla mnie ważne jest po prostu bycie dobrym człowiekiem, zrozumiałam to, kiedyś moje podejście było całkiem inne, teraz to widzę i widzę też ile czasu zmarnowałam na bycie człowiekiem "bylejakim".
Uśmiechnij się czasem do nieznajomego i niech ten uśmiech będzie uśmiechem dnia i towarzyszy Ci do wieczora...

// love my life
@grzela_
dziękuję za poświęconą chwilę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz